Detalii despre livrarea comenzilor BavAUTO
Detalii despre livrarea comenzilor BavAUTO
Livrare in toată România:
Comenzile BavAUTO expediate prin curierat în orice localitate din România prin partenerii noștri Cargus, Sameday sau DPD sau prin flota proprie în București și Ilfov.
Tipurile de servicii oferite sunt urmatoarele:
1. Livrare prin curierat asigurată - Cost fix 26 RON* cu TVA inclus:
- O singură încercare de livare;
- Fără taxa pentru kilometri suplimentari;
- Pentru livrările din București și Ilfov poate fi înlocuită de livrare prin flotă proprie, în funcție de disponibilitate, fară notificare;
- Livrarea este asigurată la valoarea din factură în cazul pierderii sau deteriorării coletului.
2. Livrare gratuita standard:
- O singură încercare de livare;
- Pentru comenzi de peste 1000 RON cu TVA inclus și cu greutate de până la 30kg (vezi *);
- Pentru livrările din București și Ilfov poate fi înlocuită de livrare prin flotă proprie, în funcție de disponibilitate, fară notificare;
3. Livrare prin mijloace proprii in București si Ilfov:
- Livrăm comenziile voluminoase sau cele fragile, care nu pot fi expediate prin firmă de curierat, prin flotă proprie în București și Ilfov până la intrarea în imobil sau curte, produsele nu sunt livrate în interiorul imobilului.
- Costul de livrare prin mijloace proprii în București și Ilfov pentru comenzi mai mici de 1000 RON este afișat pe pagină coșului de cumpărături. Pentru comenzi mai mari de 1000 RON livrarea prin mijloace proprii în București și Ilfov este gratuită.
4. Livrare prin transportator.
- In provincie livrăm comenziile voluminoase sau cele care nu pot fi expediate prin curierat doar prin transportator contractat, acest tip de livrare implica costuri suplimentare in functie de adresa de livrare si greutatea/volumul comenzii. Aceste costuri sunt calculate si comunicate clientului inainte de procesarea comenzii.
* Pentru comenzile cu greutate mare, sau voluminoase (de exemplu: seturi de roți complete, seturi de jante, parbrize, bări, spoilere, grupuri diferențiale, elemente mari de caroserie, cutii de viteze, pachete aerodinamice, etc..) se aplică costuri suplimentare de transport. Aceste costuri sunt discutate cu clientul după lansarea comenzii și înainte de procesarea comenzii sau sunt afișate pe pagină coșului de cumpărături. Se aplică doar pentru livrariile în provincie.
Nota:
- BavAUTO nu oferă serviciul "Livrare cu verificare" sau "Deschidere colet la livrare"
- Nu combinăm comenzi - În cazul în care ați efectuat mai multe comenzi succesive acestea vor fi procesate individual și va fi aplicat costul de livrare aferent.
- În cazul refuzarii coletului client costul livrării tur si retur va fi suportata de catre client. Excepție fac cazurile in care refuzul recepției este datorat coletului deteriorat.
We can also deliver your order to any other European country. Please note that the delivery will incur charges, regardless of the purchase cost. To obtain information about the terms and conditions for international deliveries, kindly get in touch with us at: +4 031 005 065, or write us. Our customer service team is available from Monday to Friday, 9:00 am to 5:00 pm (GMT+2).
Timpul de livrare:
Timpul de livrare a comenzii dvs. depinde de disponibilitatea produsului in depozitele noastre sau la furnizori.
- În stoc XX buc. Repere aflate în stocul BavAUTO, pot fi expediate maxim 1-2 zile (în limita cantităților disponibile) rezultând în termen de livrare de aproximativ 3 zile . Stocul este actualizat zilnic dar nu în timp real. Pot exista diferențe în stocul real față de cantitățile afișate.
- Timp de livrare: aproximativ 5 zile lucrătoare. Repere aflate cu status disponibil la depozit extern, termenul total de livrare este de aproximativ 5 zile lucrătoare. Pot exista situatii in care nu sunt disponibile desi apar in sistem ca fiind disponibile.
- Timp de livrare: aproximativ 10 zile lucrătoare. Jantele, roțile, seturile de roți complete, anvelopele și roțile de rezervă aflate la depozit extern se livrează în aproximativ 10 zile lucrătoare. Pot există situații în care nu sunt disponibile deși apar în sistem că fiind disponibile.
- Disponibilitate la cerere. Disponibilitatea reperului va fi verificată la depozit extern după lansarea comenzii. Pentru reperele indisponibile comandă va fi anulată iar suma plătită rambursată.
- Reperul nu este disponibil. Reperul nu este disponibil momentan la depozit intern sau extern din diverse motive.
- Reperul a iesit din productie. Reperul a ieșit din producție și stocurile au fost epuizate. Nu va mai fi disponibil pentru comandă.
Livrarea poate dura mai mult?
Da, sunt cazuri cand suntem in imposibilitatea de a livra la timp, dar aceste cazuri sunt foarte rare. Intarzierea livrarii poate fi cauzată de:
- Curier - dacă acesta nu reuseste sa livreze comanda dvs. la timp. In acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi intarziata cu maxim 1-2 zile lucrătoare;
- Lipsa unui reper sau mai multe repere in stocul nostru sau stocul furnizorului - Există posibilitatea că un reper deși apare ca fiid disponibil în sistem, fizic să nu fie disponibil la furnizor. În acest caz veți fi informat cu privire la disponibilitatea lui în maxim 1 zi lucrătoare de la lansarea comenzii.
- Reperul sau reperele comandate nu se mai află in productie sau in stocul propriu si nu mai pot fi comandate - In acest caz comanda dvs. va fi anulată si suma aferentă reperelor in cauza va fi returnată.
- Sarbători legale in România, Slovacia sau Germania - In acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi intarziată cu maxim durata sărbătorii legale;
- Lipsă reper la recepție - Există posibilitatea că unul sau mai multe repere din comandă dvs. să lipsească la recepția mărfii trimisă de la depozit extern, în acest caz reperul sau reperele în cauza vor fi recomandate extinzându-se astfel termenul de livrare.
Acceptarea bunurilor livrate:
In cazul expedierii prin curierat vă rugăm verificati integritatea coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat inainte de a semna pentru primire.
- Dacă există vreun semn al deteriorării ambalajului va rugăm să semnați pentru colet că fiind "deteriorat" pe documentul de transport aferent și să refuzați livrarea. De asemenea va rugăm să informați cu privire la acest lucru și alte persoane care ar putea semna de primire pentru livrarea dvs.
- La livrare clientul are dreptul de a refuză coletul al cărui ambalaj au fost deteriorat în timpul transportului, prezintă urme de lovituri sau este desigilat.
- În cazul expedierilor asigurare suma asigurată nu va putea fi rambursată dacă nu există această notificare de colet deteriorat pe documentul de transport.
Orice reclamatie ulterioară cu privire la integritatea coletului nu este luată in considerare.
Dacă aveți întrebări, vă rugăm să nu ezitați să folositi formularul de contact. Programul nostru de relatii cu clientii este de Luni pana Vineri de la ora 09:00 la ora 17:00).